سنگ شکن معدن چگونه کار می‌کند؟

۳ بازديد

سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی از دو فک تشکیل شده است که به یکدیگر متصل شده اند. یک فک ثابت است و فک دیگر حرکت می کند. سنگ خام از طریق دهانه ورودی سنگ شکن وارد می شود و بین دو فک قرار می گیرد. سپس فک متحرک حرکت می کند و سنگ را خرد می کند . سنگ شکن های فکی می توانند سنگ هایی با اندازه های مختلف را خرد کنند. اندازه سنگ خروجی توسط فاصله بین دو فک تعیین می شود.

 

سنگ شکن معدن چگونه کار می‌کند؟

سنگ شکن مخروطی

سنگ شکن هیدروکن یا مخروطی از یک مخروط متحرک تشکیل شده است که درون یک مخروط ثابت قرار می گیرد. سنگ خام از طریق دهانه ورودی سنگ شکن وارد می شود و توسط مخروط متحرک خرد می شود. سنگ شکن های مخروطی می توانند سنگ هایی با اندازه های مختلف را خرد کنند. اندازه سنگ خروجی توسط فاصله بین مخروط متحرک و ثابت (کانکیومنتل)تعیین می شود.

سنگ شکن ضربه ای

سنگ شکن ضربه ای از یک صفحه ضربه ای تشکیل شده است که با سرعت زیادی می چرخد. سنگ خام از طریق دهانه ورودی سنگ شکن وارد می شود و به صفحه ضربه ای برخورد می کند. صفحه ضربه ای سنگ را با ضربات خود خرد می کند. سنگ شکن های ضربه ای معمولاً برای خرد کردن سنگ های نرم تا متوسط استفاده می شوند. آنها می توانند سنگ هایی با اندازه های مختلف را خرد کنند. اندازه سنگ خروجی توسط فاصله بین صفحه ضربه ای و بدنه سنگ شکن تعیین می شود.

read more
:

https://www.eghtesadonline.com/news/814620/%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D8%B4%DA%A9%D9%86-%D9%85%D8%B9%D8%AF%D9%86-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.